31 Ocak 2013 Perşembe

Al Senin Olsun - Ceza



Beri gelin, beri gelin hadi biraz öne
Beri gelin, yeni gelin gibi durmayin
Öne gelin, öne gelin hadi biraz öne
Beri gelin, beri gelin hadi gene gelin

Beri gelin, beri gelin hadi biraz öne
Beri gelin, yine gelin gibi duruyorsun
Öne gelin, öne gelin hadi biraz öne
Beri gelin, beri gelin...
Bir kelime bir islem, daha isimiz çok
Bekliyor tüm isler ve bahanemiz bol
Yumurta kapiya dayaninca aklimiz basimiza geliyor
Takilip kaliyor kimi de kimi zaman

Takima yeni bir kan gerekiyor hani nerede as
Edebini koru ve yap ödevini
Ve biraz adam olansa lafi anlar
Ya kuyu kaz, ya da git adam ol az

Ceketi saglam olana hep itibar
Gösterilir paketi saglam olana
Ceketin içinde adam yoksa bile farketmez
Alkis bir sahne kurulur

Bir de kalkip ayakta alkislanir
Heyecanlaniverir o tartismasiz
Ben hop dur dedim diye bana kizilir
Birakinca köpegi gidip kizani isirir

Bu ne kadar etik bilemem ama
Ben eti yenilenin haline acirim, bence kaçinin.
Hedef olabilirsin bir gün sonu görürsün
Eninde sonunda iyi olanin hep yolu düz

Önüm, arkam, sagim, solum sobe
Ölüm, kalim savasi degil sirf hayat bagim
Gelin, görün beni aklin kalir
Bugün dügün günü degil savas vakti!

Beri gelin, beri gelin hadi biraz öne
Beri gelin, yeni gelin gibi durmayin
Öne gelin, öne gelin hadi biraz öne
Beri gelin, beri gelin hadi gene gelin

Beri gelin, beri gelin hadi biraz öne
Beri gelin, yine gelin gibi duruyorsun
Öne gelin, öne gelin hadi biraz öne
Beri gelin, beri gelin...

Zaten dünyada var milyar insan
Alti üstü benim olsa n'olur?
Verseler de bana su dünyayi
Istemem ki ben al da senin olsun!

Uyuyorsan kalk, ritmi duyuyorsan!
Buluyorsan yolunu kaliba uyuyorsan
Ritime uymasam bu karabasan olur
Bir kelebek olup uçsan, ya gün dogumu kalk!

Bag bozumu bu hasat zamani kafamin
'A' o surum araba çikar altina ve de
'A' okudun ama o 'B' idi neredesin
Hey gidi günlerim, sona koy ünlemi!

Dön geri bön bakan gözleri gör
Kime kazak örüyorsan ör, iyisini ör
Esti gene bir deli rüzgar
Beni hedefimden alamaz ama sarsar biraz

Tüm sahte krallarin bindigi ati kes
Bindigin dali degil, gittigin yati del
Pazartesi olmadi bu sefer sali gel
Ne derlerse yap herseyi, boyun ey.

Rap'im anadolu, ritime akarim ama ney
Bu da senin tatmin etmezse daha ne
Baklava gidiyorsa bir tarafa bana ne?
Benim eve gidiyorsa o zaman sana ne?

Sakin ola para için herseyi yapma da
Kas yapacam derken göz çikartma
Bu kaskati duran insanlarin hali ne
Öyle be kasintidan çatliyor böyle

Zaten dünyada var milyar insan
Alti üstü benim olsa n'olur?
Verseler de bana su dünyayi
Istemem ki ben al da senin olsun!

Zaten dünyada var milyar insan
Alti üstü benim olsa n'olur?
Verseler de bana su dünyayi
Istemem ki ben al da senin olsun
ceza şarkı sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder