10 Ocak 2013 Perşembe

Beni Öldürdün (Düet Gülci Ünlüle R) - Makber


Bölüm1:Makber

Birakmam gerekli en basindan hayati
Senin sayende hepsi mutlumusun hayatim
Eski resimlerim uzaktalar bayadir
çünkü kötü günlerini hayatindan ben aldim

Bosver,zaten hepsi dünün kalintisi
Bi kaç eskiyen düs ve basimin agrisi
Lanet olasi ilaçlarla avunan bi aptalim
Geriye gelme çünkü sen batirdin bu sandali


Anladim yalancisin
Ben hala unutmadim attigin o mesajlari
Gecenin bi vakti beni uyandirirken uykumdan
Simdi baska birini uyandir canin sikilmasin

Ve hala kanimdasin
Sevmedigim o insanlar hala yanindami
Zayiflarken sana karsi adimlarim
Ben kimseye senin kadar alismadim..

Nakarat:Gülci Ünlüler X2

Yine bugun yalnizim tek basima
al kalbimi savur yokluguna
Ben sana kosup gelirken
Sen düsüncelerinle beni öldürdün

Bölüm2:Makber

Birazcik seni alsaydim zamandan
Kapanmali simdi hersey eksik olan ne varsa
Kafamda onca hayal kurmustum
Zaman seni benden alan degersiz bi PALAVRA

Birak dökülsün sonbahari dalindan
Yere düsen her yaprak senin kapinda
Biraz alkol birazda resmin olunca
Gecem güzel geçiyo fakat alma onuda yanimdan

Nedense olmuyo
Uzaklik girince araya ne yapsanda yetmiyo
Zaten eski zamanlar yerinde durmuyo
Yerine koydugum bi baskasi senin gibide olmuyo

Geriye ne kaldi
Benden uzak baya simdi yalan sehrin oradadir
Tam bi subat ayi ayriligini kutlarken
Söylesene bana senin canin yanmadimi..

Nakarat:Gülci Ünlüler X2

Yine bugun yalnizim tek basima
al kalbimi savur yokluguna
Ben sana kosup gelirken
Sen düsüncelerinle beni öldürdün..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder