6 Ocak 2013 Pazar

Bombalar - Mafsal


(Nakarat x2)
Anlatsanda anlamam hayat benim
kimse döndüremez karardan tamam sen in
ben devam ederim kenardan bir yerde kalirsam
hayatim kararirsa eger orayi bombalarlar

en duygusal oldugum anlarim sarkilarim
sen anlat ben anlarim yarinlari kalanlarin
duygulari yarim hayalleri farksiz olur
kalir yalanlarin yarin hakli olan haksiz

yasantini degistirmek istemedigin sürece
degismiyecek hiç birsey ve kazanmiycan öylece
kalip durur yerinde sadece dinlemekte
en akilli insanlarin oynadigi oyundur düzmece

akilda kalan sorular açiga kavusur elbet
hayat sikinti dolabilir o yüzden dikkat et
öbür dünyaya gidis dönüs yok evet tek bilet
o yüzden yasama iyi saril ve haline sükret

çok çektim deme çok çekenler var
okula gidemeyen var elbet kar yagarken daglara
o yalvarirken allah sen bakarken arkana
her safakla beraber umutlar kalir yarina

(Nakarat x2)
anlatsanda anlamam hayat benim
kimse döndüremez karardan tamam senin
ben devam ederim kenardan bir yerde kalirsam
hayatim kararirsa eger orayi bombalarlar

dinlemeniz için yapiyorum bunu müzik degil
siz baska seyle ugrasirken dinlemeyin
bizim hitap tarzi kitap gibi beyne yönelir
hedef kulak olsa yapmazdim sesim iyi degil

yikarlarmi mide'mi (yook) yikarlar seni
heralde en son gasilhanede yikarlar beni
anlatirdi bir deli takilir kendi çelmesine
çok zaman var gelmesine

lakabini istedim (aah) vermesin be
adabiyla bekledik biz onlar gelmesinler
her parçada her kafiye kazinir kalbine
her parça her sahibin yazilir gönlüne

mafsal yine geldi akar gider kan seli
belkide akcigerlerim hiphop'in kanseri
ben sana bir parça yapiyim 15 sene yaz beni
hayatim su siralar 21 satir verse gibi

(Nakarat x2)
anlatsanda anlamam hayat benim
kimse döndüremez karardan tamam sen in
ben devam ederim kenardan bir yerde kalirsam
hayatim kararirsa eger orayi bombalarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder