26 Ocak 2013 Cumartesi

Cameika - Mafsal


Dün Cameika'dan geldim
Bil bakalim ne getirdim
Tamda parti zamaniymis denk getirdim
Merlon Marley ile knka oldum ve geldim
Bir parça kusluk çikardi uçak sirketim
Arada böyle yapmam gerektigini fark ettim
Uçagi gasp ettim partiye zorunlu indim
Kusura bakmayin hepinizden özür dilerim
Böyle olmasini istememistim,vazgeçtim
Tamam kabul ettim ben ruh hastasi
Vucut'unda ki adrenalin hat safasi
Izledigim en saçma film Amerikan Pastasi
Açiklamam gerek Mafsal New York hastasi
Saçmalamasi gerekir insanin g*t'ü sikistiginda
Kalbi tekler,belki bekler
Birseyler olur yani ,birseyler alicas ama yok ki money
Ekonomist mi olsam ne olmsam böyle olmazdi
Bu kolsa benim kafam
Saygilar ve sevgiler sevilmeyen adamdan
Bebek suratli bundan sonra savasip akillan
Akilli dur lan çakilli yollarin dar
Sakin ol lan,sevgilinle mutluluklar
Katil olsam eminimki kimse durmaz
Yanimda kalmaz korkularindan kaçarlar
Akilli takilmani tavsiye ederim
Ve çok tesekkür ederim göstermis oldugun saygi için
Uyarilari dikkate alsaydim uyarilarla dolmazdi sicilim
Ne oldu cicim kendini kaybettin
Sana söylemistim çok fazla içtin
Sana hakaret ettim sende dinledin
Utanmaz arlanmaz MAFSAL akillanmaz
Kafasina koydugunu yapar aklin almaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder