2 Ocak 2013 Çarşamba

Durun Adam Olun - Cash Flow



ÇAGDAS;

Kendini bilmeyen herkesi sustur
Hardcore flow ile düsmani kustur
Destur diyerek söyle adimizi
Çanimizi bil izimizi korkma sil
Sosyete asil ama geçiçi durum
Emekli çoçugu ben seçici yorum
Benim ise borum havalar kararinca
Senin kisi öter villalarda anca
Karalayinca beni eline geçen nedir?
Mikrofondaki bu sahis unutmaki delidir
Yeridir kan akitmanin tam doyumu
Hortumcularin taa soyunu sopunu
Yakarim kivilcimlar mesajimi çakarim
Iki sakat nakaratina çembeyi takarim
Birakirim sandin herhalde pesini
Kazimaya geldim geçmisini

Biktim ve artik durun adam olun
Olmayacaksaniz yok size affimiz
Defolun defolun benim ülkemden
Yok olun yok olun gözümün önünden

VOLKAN;

Derdi çekmekle bitmedi dertler
Yasam kurali bu gülmedi yüzler
Gelecek için yalan verilen sözler
Yeni dogan gün hayal bosa nefesler
Bosa kurulan seraplar edilen hevesler
Her günümüzün bir parçasi oldu çileler
Nerdeler cepemizdeki tüm melekler
Hayretler içindeyim ben neden?
Her yeni dogan günün sonucunu bilemem ben
Gereken cezalar simdi verilsin hemen
Bikmisiz biz zaten her günümüzden
Sözümüzden dönmedik biz hiç bir zaman
Yalan bosa kurulan hayaller
Benim milletimi hep talan ettiler

Biktim ve artik durun adam olun
Olamayacaksaniz yok size affimiz
Defolun defolun benim ülkemden
Yok olun yok olun gözümün önünden

KEREM;

Kalkin ayaga zulüm çikartma bana
Serefsiz medyaya bir sorum var kaçanlara
Çalanlara yagci insanlara umutsuzca yatanlara
Her sabah kalkanlara
Kim verecek daha çok para
Medya güldürme beni
Kusacagim tükürigmi
Ölene kadar dünya sana dar
Yapilanlar çok gaddar
Yeter artik her yolun sonu var
Her kisin bir bahari,umutlarin devami
Hayatin bir anlami olmali sahtekarligin sonu
Tükenmisligin adi bu olmamali
Kalplerde heyecan rapte çok can yanacak
Kaçacak delik arayacak herkes
Simdi Kerem bol kan ve mez

Biktim ve artik durun adam olun
Olamayacaksaniz yok size affimiz
Defolun defolun benim ülkemden
Yok olun yok olun gözümün önünden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder