8 Ocak 2013 Salı

Evdeki Ses - Manga


Evdeki ses, evdeki ses bam bam
Sene 2009, samataya devam
Mikrofonda Alper Aga, yanimda maNga
Hadi, hadi durma, hadi zipla

Evdeki ses, evdeki ses bam bam
Mikrofonda Ferman, ter akiyor sirtimdan
Kolay degil böyle rapte yerinde durmak
Ziplamak, hoplamak, çilgin gibi bagirmak
Içimden geliyor vahsice kudurmak
Iyi dinle gerçekler simdi baslayacak

Uzun lafin kisasi Ankara'da basladi
Melez bir manita yanima yanasti
Timberland ayakkabi, ceketi de Carhartt
Birak bu ayaklari hepsi bayat
Biraz laklak, samata ve gürültü
Anlayin artik, Ferman isi götürdü
Sana mi gidelim, yoksa bana?
Komsular görmesin, söyler hemen anama

Bir gecelik askta yirmi bes pozisyon
Fanfinifinfon seksi don
Bir, iki, üç, dört raunt sonra
Manita oldu mahfis, ben ise bomba
Bunca heyecana vallahi ki pes
Tez katil bize sen de evdeki ses

Evdeki ses, kes stres yaratma
Hepimiz eglenmeye geldik buraya
Bir, iki, ses kontrol, mikrofon elimde
Yaklas çekinme, hele bir beni dinle
Benim adim Alper ama bana "Aga" derler
Söyledigim sözler tir gibi ezer geçer
Ayni boks maçina benzer
Ilk rauntta nakavt ve galip Alper

Karakan bomba gibi,"niye" diye sorma
Duyuyorsun iste direnme bosuna
Hosuna gidiyor iste, bosuna inkar etme
Al sana Karakan ve maNga'dan bir hediye
Ileriye bak, geçmise kafa takma
Bagir, çagir, tepin, zipla, atla
Iyice bir terle, iç bir soguk ayran
Bizim gibi delilere her gün bayram.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder