23 Ocak 2013 Çarşamba

Göç - Mahsun Kırmızıgül


Hayrola hemserim nerelisin nerden geldin?
- Sorma bana nerelisin irgata adres sorulur mu agam?
- Kurak topraklardan geldim bu sehre düstüm ekmek ümit
pesine
- Peki sizin oralarda is yok mu?
- Bizim oralarda fabrika mi var agam?
- Is mi var agam çalisak? Evimizi ocagimizi basimiza
yiktilar.
- Bu büyük sehirleri kendimize mesken tuttuk agam.
- Ekmek için umut için yasamak için
- Yarinlar için agam göç ettik buralara.

Adim yalnizliktir soyadim hüzün
Gurbet irgatiyim can iki gözüm
Bozuktur sivemiz namustur sözüm
Agla gönlüm agla kendi haline

Ben bir Anadoguluyum acilarin oguluyum
Beni hor görme arkadas bende Allah in kuluyum

Bir okul olsaydi okurdum elbet
Bir toplum olsaydi oynardim elbet
Bir babam olsaydi gülerdim elbet
Agla gönlüm agla kendi haline

Ben bir doguluyum acilarin oguluyum
Beni hor görme arkadas bende Allah in kuluyum

Bizim oralarda isiklar yanmaz
Yoksul evimize bir as uzanmaz
Ölsekde kimsenin haberi olmaz
Agla gönlüm agla kendi haline

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder