26 Ocak 2013 Cumartesi

Her Ask Sonrasi - Mahkum


Ayrilamayiz biz hani sen demistin
birakip gitme söz vermistin
ama askim ben seni sevmistim
arkami döndümki sen gitmissin

verdigimiz yeminler simdi nerede
askimizi bitiren tek bir kelime
saygi duymadin benim yüce sevgime
geri dönmem sana geldiginde kendine

barismak istiyorum affet beni deme
hiç düsündün mü beni ezip geçtiginde
sevgim bitti beni terkettiginde
bu sözleri yazdim bütün nefretimle

sana olan nefretim içimden damladi
seni seviyordum ama sevgim kalmadi
unuttum seni bugün seref günü olmali
bahçemdeki güllerin hepside solmali

nakarat (x2)
kalbimin kanlari birak dostum aksin
beni birakan zalim dönüpte baksin
her ask sonrasi yüregim kanar
her ask sonrasi gözlerim aglar

Allah'im onu benim önümde yargila
bende konusayim islesin günahina
artik cehennemliksin iki elim yakanda
sana demistim güzelim ölümlü dünya

sen sana benzeyen serefsize kandin
herkesi benim gibi çok sever sandin
kimse benim gibi sevemez yanildin
para pul ugruna kandirildin

tamam hadi bas git arkana bakma
sevmedigin gibi kafanada takma
dur göz yaslarim sakin ha akma
bundan sonra yoksun hayatimda

senin için az mi yalvardim Allah'ima
ama ayrildik kalbim paramparça
bos yere aglayipta kendini yorma
sana son sözüm sakin bak gelme mezarima

nakarat (x2)
kalbimin kanlari birak dostum aksin
beni birakan zalim dönüpte baksin
her ask sonrasi yüregim kanar
her ask sonrasi gözlerim aglar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder