5 Ocak 2013 Cumartesi

Hüsran Dolu Günler - Mahkum


Ölümlü dünyada sen leyla
ben mecnun acilara göz yumdum
buldum sonunda kalbimin yarisini
bu defa çok zorladim be sansimi
böyle degildi degisti hislerin
ben seni isterim canim sevdigim
yanima yanas bana uzak gülüslerin
niye gittin ben anlam veremedim
senden baskasini sevmemistim
sen bu sevgiye ihanet ettin

bulamadim kendime kendim gibi bir ben
mutluyduk sen ve ben eskiden
askimiz bitti ben seni severken
baka kaldim sen çekip giderken
yok bana bir es aradim bulamadim
gittin ben kendimden uzaktayim
son kez gelipte bana bi sarilsan
ne olur sanki sen benim olsan
herkesi karsima alipta sevdim
gitmiyor anilar gözümün önünden

her gece vakti gelirdin aklima
ne olur sevdigim sen beni birakma
güzel askimizi bitiren sendin
ben seni sevdim sen beni sevmedin
deli gibi severken anlamadin sen
saçinin bi teline can veririm ben
yeterki dön geri tut elimi yeniden
halimi gör ve karar ver yaren
döndügün o gün karanlik biter
benim askim ikimizede yeter

karanlik gelir yoklugun ardindan
vazgeçemem senin askindan
hüsran dolu günler beni bekler
hasret yolunda askini saklar
kalbim yanliz senin için atar
sensizlik derdime dert katar
bu dünya sensiz söyle neye yarar
bak bu gözlerim senin için aglar
her nefesim gine beni sana baglar
beni bana anlatir hatiralar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder