10 Ocak 2013 Perşembe

İhanet (Feat Slave) - Major Gökberk


Merhaba hayat sende ne kadar güzel
bende olan tüm duygulari aldi
paranin hakim oldugu bi dünyada yasiyorum
Kalbin nasil ? Orda ne geçerli.
eskilerde vardi iadei ziyaret
sana geldigimden beri etmedim bu kalbe ihanet!

Gelmiceksen verdigimi iade et durma sakin
kalbimin güzel yerinde yazili kaldi adin
bak kadin kacinci melodi bu dilimde harlayan
yoklugun burda kaldi bende olan ask

ayriligin resmini  çizmiyordu ellerim
askta gördügüm tek sey ayrilikti benim
psikolojimi tahmin et yikik dökük yerdeyim
ve benim icin sen annem kadar degerlisin!

kirik dökük kalbimin depremiydi gözlerin
yakismadi sevgilim gitmek mi söz verip
bunca olanin hatrina istedigimdi mutluluk
gözyaslarimin altina gitmekmi gem vurup

gelceksen dön geri sonum ol sevgilim !
Ne çektigimi ben bilirim birde soguk ellerim
Izmir'im yagmurunla yagdir onu bana
son defa daha actim ellerimi yaradana.

soguk bi havadayim gözaltirim beynime telaffuzu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder