2 Ocak 2013 Çarşamba

Kapıları Geç - Cash Flow


VOLKAN;

Hepimizin vardir bir hedefi yasamak benzer bir oyuna
Bir yanan vardir bir yenilen kazançta vardir yolu bulana
Tabi vardir kurtulmak ve hayat adina sorgulama
Engel çoktur önümüzde asmak için sapariz yalana
Fark ettim ki! olmadi dostum kalmadi kimse yanimizda
Bakiyor millet cikarina bu yüzden herkes yamacimda
Her gece gördügüm düslere gizemler hükmetmis sanki
Her gece gördügüm yüzlere perde cekilmis far mani
Taniyamadim ben hiç birini hersey kirisik çok sissi
Arinamaz hiç biri cok pisti yakilacak hepsi yok hissi
Bilirim kalbim tertemiz bir dost var oda kendimiz
Yalani dolani bilmeyiz yapilanlari biz silmeyiz
Görmeyiz renklerin ardindan simsiyah kalmis dünyayi
Kutsal olarak çöktüm ben bulamadim bunlara bir neden
Bakir oldu insan ligme venafi lazim böylesine
Konus hadi durma söylesene ölümü dengidir gafille

NAKARAT
Yasamin içinde kaybettim ben sen ne söylesen fark etmez
Herkes affeder ama ben asla! istek bile yol sarf etmez
Eyleme gecmek en güzeli en mantikli olan mücadele
Dostunu iyi sec kendini bil kapilari tek tek gec ve ele

ÇAGDAS;

Yoruldum artik kosturmaktan bos sokaklari mesken tuttum
Resmini yirttim kaybettim benligimi sende unuttum
Kendimi tesislerde avuttum sigarami dumanimi yuttum
2 bira üstüne kustum ölüler parkina ben pustum
Sustun acilari kalbime gömdüm düsmanlarimin hepsini dövdüm
Dostlarimla birlikte görüldüm önce harladim birden söndüm
Gördüm gözlerine bakarken intikam hos ama zaman ise erken
Günler derken geldi geçti gitti beni benden itti
Biri gitti kalbimdeki sevgilerin yerini kötülük aldi
Sen yoksun bu zamana dek dostlarim yanimiza kaldi
Çagdas birden bire daldi ruhunu bosluklara saldi
Belki yalandi düsündüklerim bir hiç ugruna üzüldüklerim
Simdi izlerim bir pencereden gördüklerim beni sok etti
Kurtaramadim onu çok gecti yasadiklarim hep gerçekti
Herkes seçti kendi dostunu teslim etmis postunu
Dostunu iyi sec mekan belirle terk edip gidicem yeminle

NAKARAT
Yasamin içinde kaybettim ben sen ne söylesen fark etmez
Herkes affeder ama ben asla! istek bile yol sarf etmez
Eyleme gecmek en güzeli en mantikli olan mücadele
Dostunu iyi sec kendini bil kapilari tek tek gec ve ele

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder