22 Ocak 2013 Salı

Maço Erkek - Mahsun Kırmızıgül


Sen büyük sehirlerin süslü kizi
Ben uzak köylerin garip çocugu
Senin dudaklarin boyali ellerin ojeli
Benim ayaklarim çatlak ellerim nasirli
Senin dogdugun büyüdügün kentlerde
Çikar fabrika dumani
Benim dogdugum uzak köylerimde çikar tezek dumani
Dedim ya güzel gözlüm
Ben sevdim mi allahina kadar severim
Ben anlamam poptan cazdan operadan
Ben anlarim halaydan
Horondan zeybekten uzun havadan
Dedim ya güzel gözlüm
Varsin bana anadolu erkegi desinler
Varsin bana maço erkek desinler
Seviyorum seni hemde allahina kadar
Ne derlerse desinler
Olmayaki bana yanlis yaparsin
Tanimam vururum seni tamam mi
Askimizin binasini yikarsin
Acimam vururum seni tamam mi
Varsin bana maço erkek desinler
Varsin bana kiskanç erkek desinler
Varsin dedikodumuzu etsinler
Seviyorum ne derlerse desinler
Varsin bana sarhos erkek desinler
Varsin bana berdus erkek desinler
varsin dedikodumuzu etsinler
Seviyorum ne derlerse desinler
Ya benim olursun yada topragin
Yalani yanlisi olmaz sevdanin
Benimle yesersin dalin yapragin
Yoksa yazin kisa döner tamam mi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder