2 Ocak 2013 Çarşamba

Monoton - Cash Flow


ÇAGDAS;

bir gürültü koptu ve gözlerimi açtim
saatime baktim ayaklarima taktim ayakkabi
ondan sonra palto giydim çiktim hava almaya
ümitlerim hep yaya
kaya gibi güçlü zannederdim kendimi
taklaya geldim anlatamadim galiba
oysa herkesin amacinda ayni para
benim yamacimda iltihapli yara oldunuz
bir çiçek gibi soyuldunuz ve de soldunuz
ama ben bornava sokaklarinda kani buz
dumanin etkisi sanki bir buz parçasi
kancasi atilmis hedeflerim ise belli
kimi der delikanli bana kimi deli
kimin eli para sayar
kimi makineli ile fink atar sokakta gizlice
dünümüz çok açik yarinimiz bilmece

monoton bi hayattan biktim
ama yenilgiyi kabullenemedim çiktim
dislerimi son kez siktim
yine uykularimi CD'me tiktim

VOLKAN;

sabah kalkar kalkmaz açtim gözlerimi durdum
kol saatime baktim ve sonra soyundum
giyinmistim, hazirlandim
10 dakika sonra herkes gibi
kahvalti yapmak için oturdum masaya
her gün ayni dert aile kavgalari bitmez
hava simdi daha sert, esen rüzgar dinmez
sinirler gerildi nedeni belliydi tartismanin
sebebi belliydi kapiyi çarpipta çikmamin
her evde olan bisey bu önüne geçilmezki
geçemedim
düsüncelerimle bogustum
yanlis birini seçemedim problemde buydu belki de
kabullenemedim hiçbir seyi
her nedense her geçen gün düsüsteyim
zaman zaman degismekte fikirlerim
farkli farkli görüsteyim
her bir derdin dermani da vardin yeryüzünde
dogru çözüm asil amaç sonuç belli niyetliyim

monoton bi hayattan biktim
ama yenilgiyi kabullenemedim çiktim
dislerimi son kez siktim
yine uykularimi CD'me tiktim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder