13 Ocak 2013 Pazar

Rüyalar - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ)


Rüyalarimin gül kokusu
Geceler boyu düsündüm
Kiskanmanin faydasi yok
Gör iste bende boyun büktüm
Gör iste bende boyun büktüm

Bir gece geç saate seni buldum
Birden ürperdi bütün vücudum
Hançerini çektin sapladin gittin
Sen beni ya sevdin ya da sevmedin
Sen beni ya sevdin ya da sevmedin

Yaralarim geçer gibi oldu zamanla
Sonra bir yanginin külünü
Yeniden yakip geçtik biz
Senle yan yana senle yan yana

Sonrasi rüyalar rüyalar rüyalar
Sonrasi rüyalar rüyalar rüyalar
Senle yanyana senle yan yana

Rüyalarimin gül kokusu
Geceler boyu düsündüm
Kiskanmanin faydasi yok
Gör iste bende boyun büktüm
Gör iste bende boyun büktüm

Bu sikinti bu perde
Kalkiverse birdenbire
Öbür dünya cennetini
Kursam kendi içimde

Sonrasi rüyalar rüyalar rüyalar
Sonrasi rüyalar rüyalar rüyalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder