1 Ocak 2013 Salı

Şalgam Suyu - Cash Flow


Kimine göre hayat tatli gelir
Kimine göre baktimi ses getirir
Soru nedir?Nerededir?
Kimdedir dürüstlük,mertlik?Yüzümde hep sertlik
24 Kasim günü dellendik Kordonboyu'nda yellendik
Belirledik düsmanin fay hattini
Hayat damarlarini kesecektim
Batidan kuzeye dogru esecektim
Yetecektim kendi kendime
Kendi bedenime hükmedemedim
Yenemedim,duyugularim agir basti
Dönemedim sana,bana öyle bakma,yakma elindeki üçlüyü
Kaldirima yapistirdim güçlüyü
Elimde seytan tüyü
Kelimelerim sanki büyü gibi
Büyüledi!
Seni aldi götürdü bilinmeyen yerlere,diyarlara
Bön bön bakan diyarlara
Balgam var masada salgam yatar yaa

Rap bu salgam suyuna benzer
Aslan sütünü içen hep ezer
Hayallerde kaybolup hep gezer
Düsüncelerimdir gerçegi hep sezer

Elimde bir kadeh kalemimde bir kelam
Meyhaneye girince çak bir selam
Otur söyle sofraya rap'e devam
Böyle giderse ben olacam katilan
Dönen dünyanin sabit mahkumu
Ben batinin en hizli kovboyu
Sen ise en hizli homboyu
Bu oyunu kim kazanacak
Çatismamiz sert olacak
Cash Flow sancak ancak
Haklanan paklanacak
Kaçan saklanacak, saklanan kurtulacak
Yudumlayacak olan biziz aslan sütünü
Içtik mi hatirlamayiz dünümüzü
Mahveder bu rap bir cüssede tüm gününüzü

Rap bu salgam suyuna benzer
Aslan sütünü içen hep ezer
Hayallerde kaybolup hep gezer
Düsüncelerimdir gerçegi hep sezer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder