1 Ocak 2013 Salı

Son Sözüm Olsun - Cash Flow


Çagdas:

Her nereye gittiysen beni duy yazdiklarimi iyi anla
Ben bu zamanda kaybettim tüm duygularimi aldin gittin
Öldüm bittim sevgilerimi ittim elimin tersine geldi
Kalbimi deldi üç sene önce seni baska biriyle görecegime
Yanindaki yavuklunu öldürecegime söz verdim
Tek derdim,sen benim olmalisin arada bir hatrimi sormalisin
Yormalisin kafani benim yaptiklarimi kim yapacak hadi bakalim söyle
Ayrilik acisi çok farkli benzemez baska acilara öyle...

Kalbimden vurdun beni insafsiz beni duymaz vicdansiz
Hicransiz bir gün kalmadimi duygularimi kullanmadimi
Bu deli gönlüm uslanmadimi islak göz paslanmamali
Asla yalana kalmadi çare sensizlikden bir çare

Volkan:

Ask denilen duygudur her insanin içinde var
Zordur insan ask için eger verirse karar
Duygular bazen hapsolur kalbin bir kösesine
Akil mantik yoktur kalmaz sevgiden söz edince
Aklimi kaybettim bende bu yüzden kaybedendim
Terkedildim gülmedi bir kez yüzüm mahfedildim
Gönül verdim eglenenildim ask sarhosu derbederim
Hazmedemedim yapilanlari hep sabrederim
Yitirdim ben inancimi kalmadi sansim askta
Anlattim ve anlamadi suçum yoktu burda
Sonra oturup konustuk hem fikir olmadik
Sevda bitti hersey bitti herseyi hiçe saydi gitti
Ahu yüzü gitmiyor benim hiç gözümün önünden
Dünümde mutluydum mutsusuzum bugünümde
Umutsuzum yarinimda seni kabettim sonsuza dek
Aski kaybettim dogdum bir bebek kaldim dünyada tek.

Kalbimden vurdun beni insafsiz beni duymaz vicdansiz
Hicransiz bir gün kalmadimi duygularimi kullanmadimi
Bu deli gönlüm uslanmadimi islak göz paslanmamali
Asla yalana kalmadi çare sensizlikden bir çare

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder