2 Ocak 2013 Çarşamba

Sus - Cash Flow


Herseyin vardir bir bedeli
zormus tutmak kelimeleri
tutnmak herkesin tek emeli bu
zordur çözmek bilmeceyi
nutuk atmaksa basit ama
yapabilmektir bundan emin
dinle sen de bence önce
düsün durma izmirimi
ben de kaparim son kez olsun
Cash Flow için gözlerimi
kismam ben de hiçbir zaman
haksiz olana sözlerimi
durmadim durmam bundan sonra
takip edin izlerimi
bizi ezmek isteyenlere
gösteririm ben dislerimi
Volkan, Çagdas, Hakan hepsi
batinin kralidir rap delisi
kimileri olmus ki duydum ben
birkaç kisinin hep delisi
çakar gruba sizce sirtina
olmus olan üç sillesi
sinir elbet rapte yazilan
barinan tüm rap listesi
baktik biz de sonduk olduk
kanli alemin tek gözdesi
biz de basardik artik variz
olduk rapin tek özdesi
hakkimizda sevgi saygi
olmadi kalmadi bizde kaygi
yoktur bizde kimseye yargi
bizde güneybati tarzi

nakarat:

sus, hepimiz ruh hastasiyiz biz
rus ruleti oynarken tuz buz ol
hesap kol gibi girer
sahnelerde usta biz, saksafonda siz

vasat bizde izmirimizde
usta olmus birbirimizde
yeralti ise bizim izlerimizde
yorgunluktur dizlerimizde
hecelerimizde kafadan kaçik
gecelerimizde pencere açik
yollar drajik yine önümüzde
yaslar akacak yine gözümüzde
sözümüzde durduk delikanli
Çagdasin her gece elleri kanli
Fazil gerçek zanli aranan
Gökçe mallari karalara sarilan
darilan kizlar yaradan fes
batinan salinan manyak Mes
izmir test, herkese rest
sogut res tarzimdir
sitilim her zaman farzimdir
lazimdir bütün evlere set
bebelere verilen mesaj net
ha gayret be yola geldin
exleri yuttun bize verdin
niye girip verdin aptal sarisin
bitti mi bizde CD karisim
barisin sahtekarca olmus
içi nefret dolu sevgi rolmus
dolmus cebi kara paralarla
raplere açilan yaralarla
aramali kapilari dar alanda
aramali saplari her berebanda
otlu kumanda akli dumanda
sen de geber bizim o limanda

nakarat:

sus,hepimiz ruh hastasiyiz biz
rus ruleti oynarken tuz buz ol
hesap kol gibi girer
sahnelerde usta biz, saksafonda siz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder